sobota, 2 lutego 2013

...


To hasło znalazłam dzisiaj w sieci. Jest idealne na czas oczekiwania, napawa optymizmem. Do tego ten cudny kolor...Długo się nie zastanawiałam i postanowiłam go wydrukować, aby hasło przyświecało Nam na co dzień, bo w pędzie dnia codziennego czasami o tym zapominamy. Czekają Nas dobre czasy :) na które nie mogę się już doczekać i nie pisze tu tylko o maleństwie.


Przy okazji na komodzie powstała nowa, świeża dekoracja, lekko zalatująca wiosną.
Czarne świeczniki przeszły wczoraj małą metamorfozę i na zasadzie kontrastu zostały pomalowane szarą farbą.



Pstrykając dzisiejsze zdjęcia złapałam się na tym, że cała aranżacja jest grą kontrastów, faktur, kolorów.
Drewno, szkło, natura, do tego czerń, biel i czysty kolor drewna. Kropla pastelowego różu. Całość tworzy spójną kompozycję. Zgodzicie się ze mną? Czy jednak uważacie, że nie do końca to ze sobą współgra?



Pozostając jeszcze w temacie cebulowych :) Szafirki, które czekają na swoje pięć minut pnąc się do góry z dnia na dzień. Postanowiłam nie chować ich w doniczkę, pomyślałam, że szklane pudełko świetnie może spełniać tę rolę. Ziemia z korzeniami tworzą osobny obraz, który sam w sobie jest dziełem natury.



Kochani, chciałabym Was zaprosić na wyjątkowe candy u wyjątkowej osoby :)
20.02 rusza internetowy sklep, w którym będzie można się zaopatrzyć w szklane cudeńka, lampiony, szkatułki itp. Kto jeszcze nie wie o czym mowa, odsyłam na blog Agi  i zapraszam na candy!


Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie z bardzo słonecznej dzisiaj wyspy, nadal w dwupaku :)
Buziaki.

30 komentarzy:

  1. również czekam na otwarcie sklepu Agi i zgłosiłam się już do rozdania :)
    przesłanie bardzo fajne,takie na każdy dzień i ten lepszy i ten gorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świeczniki baaaaardzo interesujące i ten napis całkiem fajnei wygląda :) może go od Ciebie zgapię? hihihihi :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy...
    Piękne dekoracje.
    Ściskam Paulinko i życzę dużo siły na najbliższe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż plus hasło dają niesamowite wrażenie, taki energetyzujący optymizm :))) I ogromnie jestem ciekawa co kryje się pod tym tajemniczym twierdzeniem, zresztą już nie pierwszy raz na blogu, o tych pozytywnych zmianach w Twoim życiu... :)))))
    Świetna i już bardzo wiosenna aranżacja, świeczniki fajnie zrobiłaś :) No i oczywiście korzonki - pięknie pokazane.. ;))

    Paula, dziękuję ogromnie :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulinko
    już nie moge doczekać się małej Laurki i właściwie juz od środy siedzę jak na szpilkach, z wielkim oczekiwaniem na dobrą wiadomość.

    Aranżacje jak zwykle świetne, Ty masz niesmamowite wyczucie łączenia różnych faktur, ale tym razem zganię Ciebie. ODPOCZYWAĆ MIAŁAŚ !!! :)

    Ten rok to naprawdę wielkie pasmo pozytywnych zmian w Waszym życiu.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kochana:)))))))))
    jeju jak ładnie i ten poster! idealnie pasuje do tego co teraz doświadczacie:)))
    a ja już zaczęłam girlandę Twoją:DDD super wychodzi:) mam nadzieję, że się spodoba:)))
    śliczne fotki, ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie kolorów i faktur uważam za perfekcyjne! od dawna podczytuję Twojego bloga i inspiruję się :) ale od wczoraj postanowiłam sama też coś napisać :) szczęśliwego rozwiązania!! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście - proste i prawdziwe. I wygląda bardzo ozdobnie. Tak jakby od zawsze miało stać w tym kąciku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre hasło. Trzeba tylko wbić je sobie do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię krótkie i treściwe teksty. Kolor dodaje energii :)
    Trzymam kciuki!
    Dla mnie ten misz masz tworzy dobrą całość
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwarta i gotowa? Fajny napis i pomysł na szafirki w szkle! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super ten kącik :) a napis ma ciekawy kolorek - mam nadzieję ,że Laurka już do nas pędzi :)) trzymam kciuki i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalne, drewniane dodatki przy czerni i bieli - UWIELBIAM, a u Ciebie wyglądają uroczo :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny tekst.
    Spotkałam się z nim już kiedyś, ale również postanowiłam wydrukować.
    Niech przypomina o marzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To hasło widnieje na pierwszej stronie mojego tegorocznego kalendarza i codziennie napawa mnie optymizmem i nadzieją na dobry,lepszy dzień :) Szafirki pięknie się prezentują bez doniczki:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie !! neonowy róż w takich delikatnych zdaję się zapowiadać coraz bliższą wiosnę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haslo idealne na takie pochmurne dni jak dzisiaj, kiedy trudno dostrzec jakiekolwiek pozytywy, a widmo nadchodzacego poniedzialku tym bardziej nie pociesza...ale tutaj ma byc pozytywnie!Szybkiego rozwiazania, moze Laurka skusi sie na czwartkowe paczki albo wtorkowe nalesniki?:)
    Szafirki w szklanej doniczce- bomba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie zestaw idealny, róż ładnie ożywia. Śliczna aranżacja, szafirki w szkle - bardzo fajny pomysł.
    Uściski dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko świetnie do siebie pasuje, a cała kompozycja jest bardzo w Twoim stylu :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z pomalowaniem w taki sposób świeczników, wygląda to super!
    Pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne polączenie...biel czerń, drewno i kolorek... za różem niestety nie przepadam, ale całość wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Napis dający do myślenia. Często jednak zapominamy o tym przesłaniu jakie nam niesie, dlatego świetnym pomysłem było go wydrukować:) Widzę, że u Ciebie wiosna małymi krokami się zjawia :)Pozdrawiam. Przy okazji zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie:)i wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aranżacja jak zwykle bardzo udana. Gdzie znalazłaś taki napis? Szukam liter do wydrukowania do pokoju mojej córki, ale jakoś nic mi się nie podoba, a te są genialne. Wyglądają jak namalowane ręcznie.
    Pozdrawiam,
    Dagne

    OdpowiedzUsuń
  26. też bym sie chętnie dowiedziala, gdzie sie takie napisy znajduje :)
    A po pudełeczka oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam "dwupak" :)
    Wytypowalam Cie do wyroznenia,zapraszam do mne po szczegoly
    Pozdrawiam tysia

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne hasło :)
    pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń