poniedziałek, 5 marca 2012


29 lat temu była taka sama pogoda,słoneczko świeciło,kiedy moja kochana mama szła piechotką,powolutku do szpitala (dlaczego piechotką,a no dlatego,że 29 lat temu tak właśnie było,komunizm rządził się swoimi prawami) aby urodzić mnie...tata przez tydzień widział mnie tylko przez okno,brat mój podobno w tym dniu miał buty założone lewego na prawą stopę i prawego na lewą...nikt nie śnił o rodzinnych porodach...
To tak w gwoli ścisłości dla młodego pokolenia.

Obiecałam wyniki konkursu,miseczkę wygrywa Śmierćpająkom (proszę o maila paula_71@gazeta.pl).Razem z dziewczynami z tendom.pl postanowiłyśmy wyłowić nagrodę dodatkową w postaci 10% zniżki dla projektywnetrza i szalone paluszki (również proszę o maila).Gratulujemy.

A ja sobie w ramach urodzin sprawiłam nowego bloga :D
Zapraszam She and Me

Dobrej nocy!

p.s.cudowny kolaż,który dostałam od wirtualnej znajomej.Jest taki "mój".Kiedyś na pewno zawiśnie na  mojej ścianie...
Joluś,dziękuję Ci bardzo :*


41 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat... :) Dużo uśmiechu i radości na każdy, następny dzień!
    Gratuluję nowego bloga, fajny pomysł
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego nie tylko w dniu urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu marzeń i możliwości spełnienia choć niektórych z nich :) Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Wszystkiego najlepszego! Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń i wszystkiego po stokroć naj!!!
    Pozdrawiam urodzinowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego dobrego, spelnienia marzen , ja tez rybka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko
    raz jeszcze wszystkiego naj ... naj ...
    buziaki od nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhh Paulinko:D Życzę Ci aby wsztko to czego sobie zapragniesz było zawsze na wyciągnięcie Twojej rączki:D Spełnienia marzeń!!!
    Całusy od rogaczy:D:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Misiaku!!

    Młoda jestes i piekna!!
    I zycze Ci ,abys wlasnie taka czuła sie zawsze,na wieki,nawet,gdy lata beda mijac!!!


    Sciski!!

    Kolaz cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielu słonecznych dni z okazji urodzin. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, szczególnie dużo zdrowia.
    Pozdrawiam słonecznie
    Monika
    ps/ a ja dziś świętuję - koleżanki Rybki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat sto lat!!! Życzę spokoju, uśmiechu, miłości i pasji, bo z tymi czterema rzeczami można zawojować świat. Buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę wszystkiego najlepszego!!!!:):) NIECH ŻYJĄ RYBKI!!!:) ;) Kolarz świetny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego naj z okazji kolejnej "osiemnastki" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełnienia marzeń!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełnienia marzeń!!! :*
    Kolaż super! :)
    No i super, ze Ci się udało z tym blogiem ^^ idę oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulinko Ty ciągle pod 30, a ja już pod 40...
    Niech się Twe marzenia spełniają i twórcze pomysły spać nie dają;)))!
    Buziaki ogromne ślę!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna mozaika,faktycznie bardzo "Twoja"
    wszystkiego najlepszego :] słonecznego uśmiechu przez kolejne lata:]

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Najlepszego! Dużo słońca i radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze życzenia również ode mnie:)spełnienia marzeń:)! a prezent super!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego.
    Kolaż piękny!
    A blog to ciekawy pomysł na uczczenie urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najwspanialszego.:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione życzenia urodzinowe:)a kolaż istotnie - uroczy

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego Najlepszego z Okazji Urodzin.
    Nowy blog jest super, swietny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  27. Paulinko wszystkiego najlepszego i najwspanialszego;) Kolaż cudowny:)A nowy blog to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepsiejszego! Sto lat! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :) Nowy blog -> świetny pomysł :D Chciałybyśmy zaprosić Cię do wzięcia udziału w naszym wiosenno "startowym"(bo dopiero zaczynamy pokazywać światu swoje rzeczy) candy ---> http://niemazaco.pl/?p=233, byłoby nam miło gdybyś wzięła udział... Pozdrawiamy serdecznie...Karolina i Wiola z www.niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Nieco spóźnione ale szczere....Wszystkiego co najlepsze Paula..wyjątkowa historia...u mnie było podobnie...ale mama piechotą nie szła...za daleko do szpitala miała...Buziaki:***

    A kolaż piękny....w moich klimatach również:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochane,dziękuję Wam za życzenia wszystkie razem i każde z osobna!!!
    Ściskam Was.

    OdpowiedzUsuń
  32. 29 - kiedy to było;)
    Najszczersze życzenia, spełnienia marzeń - jutro to pierwszy dzień reszty Twego życia
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego naj naj naj! Pozdrawiam i dzięki, że mogłam uczestniczyć w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego naj naj naj! Pozdrawiam i dzięki, że mogłam uczestniczyć w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego dla rybki od rybki:)
    Zapraszam na moje portretowe candy:}

    OdpowiedzUsuń
  36. Tylko troszkę spóźnione :) Ale najszczersze życzenia wszystkiego Naj :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Paula, wszystkiego cudownego, jak już pisałam w mailu. Oby Świat się do Ciebie uśmiechał, tak jak uśmiechał się dotychczas. :) Bardzo dziękujemy za fajne wspólne Candy i gratulujemy Zwycięzcom, pozdrawiając ich ciepło (w oczekiwaniu na przesłanie danych na adres info@tendom.pl). Wszystkim, którzy wzięli udział w Candy z miseczką Pearl bardzo dziękujemy i mamy nadzieję, że będą czasem odwiedzać nasz sklep www.tendom.pl i raczkujący dopiero blog: http://tendom.blogspot.com/. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  38. spóźnione ale najszczersze życzenia miłości i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń