piątek, 10 czerwca 2011

W sypialni zmiany i nowe szkło

Naszło mnie na zmiany :) A to za sprawą pewnych miłych Pań(Y.i M.wiecie,że to o Was mowa)

Udało mi się wygospodarować w sypialni kącik czytelniczo-relaksacyjny-leniuchowy,czyli dla każdego coś dobrego.Już jakiś czas temu M.przesunął łóżko bliżej ściany,bo jak twierdzi jest mu tak przytulniej :P Zyskaliśmy dzięki temu kilka centymetrów po prawej stronie łóżka.Wymierzyłam komodę i stwierdziłam,że śmiało może powędrować na ścianę z półką i nie będzie to przeszkadzać ani w komunikacji ani w otwieraniu szafy.W kącik-wnękę wstawiłam wiklinowy fotel z salonu i półeczkę,którą chyba przemaluje,bo coś mi po głowie chodzi mała zmiana...Z czasem na miejscu szafeczki stanie stolik-taca.Taki o jakim marzyłam a jaki mam dzięki kochanej Madzi :* Chcę też zmienić uchwyty w komodzie,wstawić inną lampkę...jeszcze trochę rzeczy jest do zrobienia.
Poduszka lniana z lumpeksu zyskała na wyglądzie dzięki napisowi który sama zmajstrowałam.Spodobało mi się ozdabianie tkanin farbą,myślę,że w tym temacie też jeszcze coś podziałam.



Nowe szkło to butelka na mleko z pchlego targu,nowiutka.Miała jeszcze naklejkę,że jest zrobiona ze 100% recyklingu.Zresztą to widać na oko,to grube szkło,niedoskonałe,piękne!Butelka jest bardzo praktyczna ze względu na dziubek,do tego jest bardzo dekoracyjna.Ma wytłoczoną scenkę dojenia krowy :)


Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam Was cieplutko.

41 komentarzy:

  1. Świetne zmiany! piękna sypialnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest Twoja sypialnia! szczególnie zauroczyła mnie półeczka nad komodą :)
    a butelka z wytłoczoną krową super :)))
    jaką farbą zrobiłaś napis na poduszce?
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sypialnia. Przepiękne zdjęcia. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :)
    Twoja sypialnia jest urocza,panuje w niej atmosfera błogiego spokoju.Aż by się chciało, natychmiast poleniuchować przy dobrej książce albo fajnej gazetce.
    Buteleczka też jest super. Mam prawie identyczną a do niej jeszcze szklankę z krówką.
    Serdeczności moc :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba!
    To u Was jest słonecznie? Po naszej stronie leje i leje. A Twoje zdjęcia wyglądają letnio i wakacyjnie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stworzyłaś klimat :) Zdjęcia piekne absolutnie.. a ta butelka na mleko rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko, przepięknie!!!ale Ty masz dużo świetnych dodatków:)) bardzo mi się podoba:) mówisz, że zdobyłaś stolik - taca, od dawna szukam i szukam, i albo ceny powalają albo nie ma nigdzie:((
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu,ja swój mam dzięki pomocy Mady,z bloga There's no place like home.
    Kupiła go w Netto za 35zł...
    Jeżeli masz w swojej okolicy ten sklep,to zajrzyj,może uda Ci się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. taki kącik to świetna sprawa !!!Warto czasem miło odpocząć .Podusia kochana !!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulina, no co Ci będę słodzić;) Sama wiesz, że pięknie jest:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza sypialnie, śliczne lustro. Nic tylko spać spokojnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego mleczka bym sie napiła!:):)
    Mniam,mniam....

    Fajne to Twoje lenichowanie Paulisiu!!Pięknie tam!!!

    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się nowy kącik. Butelka cudo!!! Niedoskonałość jest taka doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo mi się podoba! Butelka super szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny klimat :) Pięknie wszystko skomponowane w całość. No a butelka...mmm... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to padłam! cudowny kącik! każdy detal zachwyca z osobna, a co dopiero całość ;) butelka urzekająca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!!! Bardzo fajny klimat. Butelka świetna, strasznie lubię takie szkło.
    Poducha fajoska!!!

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna butelka z krówką.
    Fajny kącik relaksacyjny

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie masz w tej Twojej sypialni ! Bardzo przytulnie, wychodzisz stamtąd w ogóle ? Mnie byłoby ciężko zwlec się z łóżka ;)
    a butelka - przeurocza!:)
    Pozdrawiam ciepło
    Daria
    bardzo fajny masz blog wiesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała sypialnia!Lubię takie klimaty! pozdrawiam magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy kącik, wspaniałe klimatyczne aranżacje !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Paula,ślicznie i przytulnie w Waszej sypialni.masz całą masę świetnych dodatków!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba !
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! Sypialnia jak z bajki, a butelka urzekająca! Zakochałam się w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kącik wypoczynkowy wygląda świetnie. No ale szczególną uwage przykuły Twoje świeczniki. Rewelacyjne. Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  26. w takim kąciku naprawdę można wypocząć, aż nabrałam ochoty na posprzątanie mojej graciarni:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie masz w sypialni - te wszystkie dodatki tworzą super klimat do leniuchowania :)
    buteleczka super
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Sypialnia bardzo przytulna,taka jasniutka.Lubie tak.
    A ja tez mam taka butelke i do niej cztery szklaneczki,kupiona w sklepie za smieszne pieniadze.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kącik Paulinko! Kiedy będziesz w Polsce?, bo jak chcesz coś do kompletu do buteleczki, to daj mi namiar;)))
    Całusy ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Widze, ze moj wczorajszy komentarz sie nie wstawil.
    A musisz wiedziec, ze bardzo podziwiam Twoj kacik.
    I tak sobie mysle, ze w moim tez rzuce jakis dywanik, bo od razu jest jakos przytulniej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi sie podoba, kacik idealnie przytulny, podusia z napisem urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. NOOOO PIĘKNA TA SYPIALNIA...FOTEL,PODUCHA...WSZYSTKO ROMANTYCZNE..POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiem ze nie to nie po blogowemu zwlaszcza tu Pauliny ale Zajebiscie mi sie podoba nowa sypialnia:)! inspiracja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. najbardziej podoba mi się ściana z ramkami

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziś również miałam inspirację na zmiany, pomalowałam meble w kuchni .... również na ten wspaniały kolor jak Twoje. A wiesz, że byłaś dziś moją inspiracją Właśnie??? Rozmawiałam z przyjaciółką przy kawie o Twoim blogu, bo tak jak ja ona również w nim jest zakochana :) i tak pomyślałam, że mogłabym coś zmienić w kuchni :P:P ... no i jak weszłam dziś do Ciebie na posta, aż mi się buzia roześmiała od ucha do ucha!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ tu ruch jak na marszałkowskiej :) ja już się wypowiadałam o ślicznym kąciku a krowią butelkę chętnie bym Ci zwędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przytulnie, przyjemnie. A butla - świetna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gorgeous and fresh flowers you included in your blog. I also have same yard, it is always full with fresh rose flowers. Your arrangement is unique.
    detektiv

    OdpowiedzUsuń