piątek, 7 maja 2010

I jak tu nie wierzyć w ludzi?



Jakiś czas temu odkryłam wspaniały blog prowadzony przez wspaniałą osobę,z którą mam przyjemność mailować :) Tak się złożyło,że właścicielka bloga petite juliette blog
(jeżeli jeszcze tam nie byłyście,to koniecznie musicie to nadrobić) zakłada internetowy sklep z cudnymi tkaninkami i dodatkami.A ponieważ kocham tkaninki postanowiła mnie obdarować kilkoma sporymi kawałkami różnych materiałów.



Jakby samych tkanin było mało,dostałam śliczne pudełeczko ze skarbami w środku.Zobaczcie same jakie słodkie cudeńka.



Już mi po głowie chodzą pomysły na wykorzystanie tych wszystkich cudowności!

Chciałam Ci bardzo podziękować Petite,sprawiłaś mi ogromna radość tą przesyłką :)
Moc uścisków ode mnie i Lenki.

Wiem,że dzisiaj miało byc losowanko mojego candy,ale przekładam je na jutro.Losowanie odbędzie się na spotkaniu blogerek :)

Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrej nocy-Paulina.

23 komentarze:

  1. Paulinko - a właśnie miałam Ci powiedzieć , że Petite do mnie napisala i wlaśnie wspomniala o tym, że będzie miała sklepik z ładnymi tkaninkami. Więc z niecierpliwością czekam :)

    Dobre duszki jednak sa na świecie.
    Tkaninki sa naprawdę ładne :)

    Kolorowych snów

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne materiały, w Polsce nadal nieosiągalne i te wszystkie tasiemeczki...no cudowny prezencik Ci sprawiła. Pozdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, przepiękne, cudne!

    _______
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te materiały!!! Na pewno masz już głowę pełną pomysłów na ich wykorzystanie :o)
    Życzę udanego spotkania blogerek i pozdrawiam Twoja cicha podglądaczka już oficjalnie
    Zapraszam z pewną nieśmiałością do swojego Bocianiego Gniazdka

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiały śliczne! Ależ miłe takie prezenty!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne materiały, delikatne, pastelowe, słodkie.
    Ach, jakie cudeńka powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tkaniny piękne a dodatki słodkie, zaraz zajrzę do bloga petite..., bo pewnie tam tez kolorowo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne tkaniny i te słodkie różowe mini nożyczki, ahhh :)))
    Pozdrawiam Was Dziewczęta! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :))) śliczne tkaniny:))))wsio śliczne:))))
    cioteczka, twórz cudeńka i pokazuj:)))
    Udanego spotkanka-oby słonko dla WAS mega świeciło:)))
    buziaki
    p.s.na gg Bartek Ci odpisał:P
    szyfr miłosny:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny prezent! Mi się to pudełeczka najbardziej spodobało. I jego zawartość oczywiście!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne piękne piękne :) a ja sobie muszę kupić jakieś ładne tkaniny, bo przeszukałam cały dom i nic co by się nadawało do szycia nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Switny prezent dostalas. Tkaninki piekne, napewno stworzysz nich cos superasnego. A pudeleczko z przydasiami poprostu urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jestem ciekawa ,jakie cudeńka wyczarujesz z tkanin i dodatków.Trafione prezenty cieszą podwójnie.
    Udanego spotkania.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekności :)))
    zazdraszczam tych materiałów i tasiemek :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne materiały! Ciekawe co z nich powstanie?
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Materiały i dodatki prześliczne.
    Może i u nas kiedyś takie cuda w sklepach będą???
    Teraz nie pozostało Ci nic innego, jak je wykorzystać i nam pokazać do czego :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja !!! Chodz ja raczej z tych nieszyjących jestem, to wzorami i tak się zachwycę.
    Czekam i nogami niecierpliwie przebieram, co tam nam wyczarujesz teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiedziała komu daje...jak Wrocek nocą ? Ciepło w miarę ? Nie mogę się doczekać opowieści ze spotkania...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulinko ja to zawsze za późno ale jednak czytam: po pierwsze wspaniałego pobytu dla Was Kobitki w rodzinnym kraju po drugie już pewnie nasyciłaś się wiedzą o tych dziwnych, ciekawych fotoprzeźroczach ale ja jeszcze dodam jakby co bo nie wiem czy w tym linku podanym masz takie informacje o praktycznym użytkowaniu:
    " Stereofotografia to technika polegająca na wykonaniu dwóch zdjęć obiektu z różnych punktów widzenia. Obserwacja takich zdjęć polega na patrzeniu prawym okiem na fotografię wykonaną z prawego punktu widzenia i lewym okiem - z przeciwnego punktu. Daje to wrażenie iż przedmioty te znajdują się w trójwymiarowej przestrzeni. Naturalność, właściwość takiej techniki osiąga się poprzez wyrównanie kątów widzenia i odstępów optycznych. Do oglądania fotografii stereoskopowych - stereopar - wykorzystywano stereoskop - rodzaj okularów - złożony z dwóch lekko powiększających i ułożonych obok siebie soczewek dających efekt przestrzennego widzenia obiektu.Moda na fotografię stereoskopową zaczęła się w roku 1851 i stała się popularną rozrywką mieszczan aż do lat 30 XX wieku."

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne te materiały!

    OdpowiedzUsuń