środa, 27 stycznia 2010

Poszeweczki,konsolka i cudna karteczka

Znalazłam w internecie inspirację na poszewki.Tak za mną chodziła,wierciła dziurę w brzuchu,że w końcu uszyłam swoją wersję.Poszewki są w dwóch różnych rozmiarach,ale razem tworzą miły komplecik.






Do uszycia użyłam zupełnie różnych materiałów,bawełnianą kratkę i bawełniano-
jedwabne paski z męskiej koszuli :)Do tego ukochana koronka i proszę,poszeweczki gotowe.


Sesja zdjęciowa na konsolce,którą już dość dawno temu upolował mój tata na pchlim targu.Mebelek w idealnym stanie,piękne drewno,blat obciągnięty skórą złoconą w ornamenty.Pomyślałam,że współpraca poduszek i konsolki będzie owocna i tak też się stało :) Do tego odrobina wiosny,brakuje tylko słoneczka...





Chciałam podziękować Dagusi za cudną karteczkę którą wykonała na pierwsze urodziny Lenki.Daguś,karteczka jest śliczna i zdobi półeczkę Leny.Dziękujemy i ślemy moc buziaków.



Na koniec chciałam jeszcze oficjalnie zaprosić do decobazaaru.Właśnie w tej galerii można znaleźć moje prace,szukajcie mnie pod nazwą paula sweet home

30 komentarzy:

  1. Świetny podusiowy komplecik:)
    Wszystkiego najlepszego dla maleńkiej solenizantki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne poszeweczki, uwielbiam takie odmienne zestawienia materialow, no i konsolka, mniam!!! I gratuluje galerii!!!!!!!!!!!!!!!! Juz bylam i jeszcze raz musze powiedziec, ze cudny baanerek:)
    Sciski dla Ciebie i Lenki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne poduszeczki ... widzę, że Ty też nadajesz drugą młodość męskim koszulom :) Bardzo ładnie prezentują się na konsolce. Wszystkiego najlepszego dla małej Lenki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawnie idzie Ci to szycie :) Poduszeczki wyszły piękne. Ja bałabym się połączyć takie dwa różne wzory i kolory ale wyszło naprawdę ładnie i rustykalnie. A konsolki pozazdrościła moja mama. Latami szuka takiej oczywiście za rozsądne pieniądze!!
    Zazdroszczę Ci energii. Ja ostatnio jak wychodzę po 6 to wracam o 19 20 i nie mam już na nic sił i ochoty. Na szczęście od lutego wszystko wróci do normy :)
    Pozdrawiam Was gorąco i życzę kolejnych pomysłów :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnaś ewentualnym zainteresowanym dołączać w zestawie tulipy i konsolkę ;DDD ... wyszło uroczo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Pauluś :)
    Dawno nie gadałyśmy - nadrobimy :) cieszę się, że kartka doszła - uf... bo mysłałam , ze gdzieś się zapodziała.
    Gratuluję galerii :) Widzę że nieźle już działasz na maszynie :) super poszewki!!! :)
    Pozdrawiam - a banerek uroczy!!! :)
    :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik.
    Jednak połączenie paseczków i krateczki jest bardzo wdzięczne i kobiece :)
    Moc pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulus,poduszki wyszly ci wrecz boskie!Tymbardziej,ze ja tak uwielbiam roznego rodzaju poduszeczki.Oczywiscie wzor poszewki zgapie na 100wke:-))) nawet ,jesli nie pozwolisz haha.I tak nic mi nie mozesz zrobic,bo za daleko:-).Konsolka bardzo ciekawa.Mam 2 ,ale prostokatne i obie calkowicie inne od siebie. Jedna mam zamiar wstawic do sypialni pod galeria zdieciowa,jak tylko Nadia pojdzie do swojego pokoiku.Oczywiscie najpierw przemaluje-biel lub szarosc.Druga stoi w wiatrolapie,ale jakos mi tam nie pasuje.Moze kiedys,jak go w koncu wyremontujemy ,to cos sensownego bede myslala.Teraz jest strasznie z konsolka czy bez niej haha. Pozdrawiam cieplutko i sle buzki dla Lenki:-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomnialam napisac,ze gratuluje z calego serduszka z powodu galerii! Zasluzylas sobie,ale to juz pisalam ci wczesniej.Zycze wielu zamowien ,ale tez bez przesady-musisz miec czas na odpoczynek i dla corci:-).Buzka

    OdpowiedzUsuń
  10. no i super! rezerwacje widzę, więc prace się podobają! super! moje etui na chusteczki jest równie piękne jak te wystawione na sprzedaż :)

    maszyna ci służy!

    ________
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie poszewki! Takie ładne połącznie materiałów, no i ta koronka, cukiereczki :) Widać, że Twoja współpraca z nową maszyną do szycia jest bardzo owocna! Ach, i jeszcze te tulipany na zdjęciach!...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompleciek wymiata ;)

    FAJNIE WYGLĄDAŁBY W POKOJU MOJEJ OLKI

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne poszewki!Z wyczuciem dobrałaś materiały!
    Konsolki zazdroszczę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja zdjęciowa ..wiosna w rozkwicie :)) i ta karteczka ... Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne poszewki, chętnie bym taką przygarnęła :) wspaniale prezentują się na konsolce i z tulipanami.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakież śliczne, delikatne te poszeweczki. Wspaniale połączyłaś te kolory i desenie. A konsolki Ci zazdroszczę strasznie. Poluję na taką, ale ceny zawrotne nieco...
    Pozdrawiam cieplutko! Ucałuj Lenkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jak zwykle na szarym końcu swoje pochwaly wygłoszę. ... że poszewki są pieknę to już Ci mówiłam po południu. Rewelacyjne zestawienie tkaninek, ale Ty wszystko tak ładnie potrafisz dobrać, że hoho.
    A kosolka - rewelacja, takiej okazji nie można było przegapić. Sama chętnie bym ja i nawet kilka km na plecach targała do domu jakbym miała taki Pchli Targ blisko ;)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszeczki wyszły rewelacyjne, no cudo po prostu !!! Świetne zestawienie kolorystyczne ... bomba !!!

    Gratuluję galerii w Decobazarze, będę na pewno zaglądać ...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplecik bardzo ładny, a stoliczek sprawdził się w roli modela :) Paula gratuluję decobazaru !! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplecik przepiękny:) Paski z krateczką zawsze mi się podobały:) A konsolka wręcz bajeczna! Oby Lenka rosła jak na najzdrowiej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Krateczka,paski i do tego koronka stworzyły przesłodki duet:)Konsolka niesamowita,a cała aranżacja cudowna:)Usciski dla Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te podusie!!! świetny pomysł na połączenie kratki i paseczków...o koronce nie wspomnę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulinko, zapraszam do mnie po wyróżnienie. Każdy Twój post czytam z ogromną przyjemnością:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. haha:) jestem dzięki linkowi, inaczej profil niedostępny:*, dziwne, ale ważne że jestem, kochana jesteś czarodziejką!!! poduszki są boskie, kiedy będą wystawione na sprzedaż?:) naprawde piękne, zazdroszczę tej smykałki do szycia, to wielka sztuka, wiem to ile razy sknocę coś szyjąc:), pozdrowienia dla Lenki:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny,swoimi komentarzami lejecie miód na moje serce :)
    Poduszeczki zostają ze mną,bardzo mi się podobają.
    W planach mam zamiar szycia podobnych,oczywiście dam znać jak coś będzie gotowego.

    Ściskam Was wszystkie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. tak jest - maszyna Ci służy, masz zdolne łapki, super, ze od pomysłu do realizacji jest u Ciebie tak krótka droga, u mnie to są międzynarodowe autostrady ostatnio... Ja na nic nie mam czasu i ten LEŃ jak mnie obezwładni t --- to juz NIC - NIC A NIC zdziałać nie potrafię. Na szczęście jak sie juz napatrzę - to nachodzi mnie chęć działania - to się nazywa INSPIRACJA BLOGOWA (((;
    Podobne poduszki marzą mi się od dawna... koszule i len też się znajdą - a jestem na etapie wyboru maszyny do szycia. Gorąco Was pozdrawiam
    ach - cudna konsola!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne podusie:)Takie bajeczne i milutkie, aż by się chciało od razu poleżeć :)Męskie koszule też wykorzystuję, to nieliczne fajne kratki i paseczki, które udaje mi się zdobyć w Polsce, jesli chodzi o materiały to wybór jest u nas cały czas do bani.
    Pozdrawiam i lecę cuda pooglądać na bazarku:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz, nigdy bym nawet nie pomyślała, że połaczeniue kratki i pasków da taki efekt! I jeszcze do tego koronka do męskiej koszuli :) No kapitalne po prostu! Podusie są na medal :)
    Buziaczki przesyłam dla Ciebie i Lenki :)

    OdpowiedzUsuń