piątek, 5 grudnia 2008

Drogi Mikołaju!





Może nie byłam zbyt grzeczna w tym roku,ale się starałam :) Wszak wiele się w moim życiu wydarzyło-ciąża,przeprowadzka,założenie bloga :D Wszystko to poniosło za sobą szereg zdarzeń,czasami wesołych a czasami przykrych.Jednak jestem uśmiechnięta i zadowolona z mijającego roku.Z pokorą przyjęłam to co przyniósł.Nie będę udawać,że ciąża to również najcudowniejszy stan jaki przydarzył mi się w życiu!I czekam na to dzieciątko z coraz większą niecierpliwością.
Może zlitujesz się nade mną drogi Mikołaju i przyniesiesz jakiś prezencik?Dodaję zdjęcia aby było Ci łatwiej z wyborem.Zdjęcia zrobione w sklepie w mojej miejscowości :) możesz wybrać co chcesz,ze wszystkiego będę zadowolona!

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że Mikołaj nie zabłądzi- trafi do tego właśnie sklepu ; zgarnie przeważającą część tych cudnych bibelotów i ponad kominami- expresem- powędruje wprost do Ciebie . Z tego wielkiego worka - niech wrzuci przez mój komin choć jedną ramkę i tą uroczą mini -sztalugę.

    Niech moc będzie z Tobą - Drogi MIkołaju

    cieplutko Cię pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownosci!Paula,jak bedziesz widziala Mikolaja powiedz mu,ze mnie rowniez moze kupic prezent w tym sklepie:-).Buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takiego sklepu To Mikołaja bym siłą zaciągnęła !!!
    Może znajdzie się jakiś znajomy Ci pomocnik Mikołaja ,który da się namówić na zakupy.
    Pozdrówki ciepłe ślę!

    OdpowiedzUsuń